Denken jullie ook niet dat Michael Jackson echt wel op jonge jongens valt ?

Hij is er niet voor veroordeeld maar dat zie je wel vaker gebeuren met beroemdheden (O.J Simson b.v.) Ik heb zo m'n twijfels. Ik zie hem nog op TV hand in hand zitten met dat knulletje. Hij gaat nu weer optreden. Ach ik denk dat de echte fans toch wel weer komen opdagen. Of niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi voorbeeld van suggestieve vraagstelling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat vind jij zeker wel hè mh75? Ehm oeps, dat was ook een voorbeeld :)

Het beste antwoord

Hier heb ik best een enorm verhaal voor die ik niet helemaal zal opschrijven gezien we dan 10 kantjes verder zijn. Laat ik kortaf beginnen met het antwoord: Hij valt niet op jonge jongens. Ik heb me dusdanig in hem verdiept, op zo'n manier dat ik daadwerkelijk de meeste dingen gezien en gelezen heb. Ik heb me verdiept in Lisa Marie Presley, in de manier waarop andere mensen over hem praten. In Janet Jackson, Jermaine en ook Joe(Joseph, zijn vader). Ik ben er, hoewel je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, voor mijn gevoel helemaal zeker van dat hij onschuldig is. Het probleem bij Michael is dat hij geen jeugd heeft gehad. Luister onder andere naar Childhood. 'it's been my fate to compensate for the childhood I've never known'. Hij wil kinderen een jeugd geven die hij nooit heeft gehad. Het probleem is dat hij te 'naïef' is om er niet bij na te denken dat mensen daar andere gedachten bij kunnen hebben. Hij vindt het normaal dat een kind bij hem in bed slaapt, dat hij überhaupt op zo'n manier met kinderen omgaat. Ik neem hem niets kwalijk en uiteindelijk is hij zo ontzettend goed voor kinderen dat ik denk dat hij gewoon een geweldig mens is. Daarbij heeft hij uiteraard briljante muziek, toplyrics en hij wil de wereld en de mensen daadwerkelijk helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik ben absoluut geen fan, maar ik heb wel eens interviews met hem gezien op televisie. Ik heb eerder de indruk dat hij geestelijk zelf nog een kind is in meer of mindere mate en dat zijn omgang met kinderen dus verkeerd wordt uitgelegd. Of misschien dat mensen er financieel beter van willen worden door hem aan te klagen.

Kan natuurlijk goed zijn dat hij wel schuldig is, maar ik kan dat niet bepalen, ik ben er niet bij geweest. Ik denk echter van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb geen idee, want ik ken de beste man niet persoonlijk, en kan dus geen kijkje nemen in zijn slaapkamer (niet dat ik daar behoefte aan heb, hoor).
Pedofilie echter komt vaker voor dan je denkt, en het zou best kunnen dat Michael Jackson zulke gevoelens heeft. Het is per slot van rekening ook maar een mens, en een redelijk gefrustreerde, als ik dat allemaal zo bekijk.
Ik heb ergens wel medelijden met hem, want de manier waarop hij in zijn jeugd is gepusht door, vooral, zijn vader, en het leven dat hij leidt, lijkt me niet benijdenswaardig. Dan kan je wel een beroemde artiest zijn - en in mijn ogen ook een goeie trouwens! - maar dát zou ik er allemaal niet voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is heel simpel: Als iemand wordtvrijgesproken dan zegt dit niets over de schuldvraag. Vaak is het een advocaat die de rechtbank, of het OM als niet-ontvankelijk laat verklaren op grond van een vormfout...

En net zoals in de meeste democratiën kun je niet 2 maal voor één misdrijf worden veroordeeld...

Vrijspraak op grond van een vormfout houd meestal in dat het echt niets zegt over de schuldvraag...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, Michael Jackson werd niet om een vormfout vrijgesproken.
Lekker snel klaar met je oordeel. Ken je die vent soms? Alle ogen zijn op hem gericht en toch is hij niet opnieuw aangeklaagd. Ik ben zelf geen fervente fan van Michael Jackson maar ik heb het idee dat enkele partijen proberen bij hem geld los te kloppen. Hij is (naar wat ik in de media over hem gezien heb) zelf niet zo stabiel en daar wordt misbruik van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nooit getwijfeld aan zijn onschuld. Dat jochie kwam bij hem in bed liggen. Nou en? Ik kroop vroeger ook zo vaak bij mijn oma in bed. En je hebt het hier wel over Michael Jackson, op dat moment één van de grootste popsterren van die tijd. Hij wordt alleen veroordeeld om zijn uiterlijk. Ik mag toch hopen dat er een gedegen onderzoek is geweest naar zijn handel en wandel en daarop is hij vrijgesproken. Het is waarschijnlijk gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest en hebben ze er misbruik van gemaakt. Dus nee, hij valt niet op jonge jongens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben absoluut geen fan maar geloof wel in zijn onschuld.
Ik moet er wel aan toevoegen dat wat hij doet niet erg slim is in het I sue you land bij uitstek.
Maar het is al gezegd ( hij is zelf geestelijk ook nog een kind )