In 2022 bezat hij circa 20 miljoen dollar, vooral een tv productie maatschappij. Hij was tv komiek voordat hij president werd.
2 maanden geleden
SentWierda
2 maanden geleden
Een plus.
Ook in 2024 circa 20 miljoen dollar, volgens deze bron:
https://emergesocial.net/locations/nl_nl-volodymyr-zelensky/
erotisi
2 maanden geleden
Hoeveel is 20 miljoen naar Nederlands maatstaven?
tinus1969
2 maanden geleden
Aanvullign dat 'tv komiek'; ik heb wel eens begrepen dat hij een soort Oekraiense Arjan Lubach is.
SentWierda
2 maanden geleden
@erotisi. Een dollar is 92 eurocent. De -globale- schatting van zowel 2022 als 2024 is 20 miljoen dollar. Het zal uitkomen tussen 18 en 20 miljoen euro.
erotisi
2 maanden geleden
Maar zijn de prijzen daar ook niet veel lager? Of zijn die te vergelijken met de europese?
tinus1969
2 maanden geleden
@erotisi, ja, de prijzen zijn er lager, hoewel dat niet/beperkt geldt voor geimporteerde producten, zoals auto's. Zelensky is niet arm, maar is geen miljardair zoals ook wel eens wordt gesuggereerd.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 maanden geleden
Ik denk dat zijn wereldse bezittingen momenteel niet veel waard meer zijn. Denk ook niet dat hij zich daar op dit moment druk om maakt. Hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd.