Hoe heet de cabaretier die heel goed het verschil na kan doen tussen aziatische tale?

Hij doet heel goed de klank en uitspraak na van bv japanners, vietnamezen, chinezen

een jaar geleden
3.1K
Inekez1
een jaar geleden
Misschien Jochem Myjer? Die kan nogal wat typetjes en dialecten voortbrengen.
Pieterke
een jaar geleden
Netflix heeft een zoekfunctie. Heb je daar al gezocht?

Antwoorden (3)

Bedoel je Ton van Duinhoven?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Ton van Duinhoven was een acteur en tekstschrijver, geen cabaretier maar het zou best weleens kunnen dat vraagsteller hem bedoelt.
gvrox
een jaar geleden
Wat Ton van Duinhoven hier doet klinkt niet eens als Chinees (als hij met de anderen overlegt), dus ik betwijfel dat hij "goed het verschil na kan doen tussen aziatische talen", dus ik betwijfel juist dat dit het antwoord is dat vraagsteller zoekt.
Fayhe
een jaar geleden
Nee het was tijdje geleden. Ik meen allemaal dat ik het op netflix heb gezien. Volgens mij was het donkere meneer. Volgens mij wel nederlands. Hij deed eerst chinees dan japans.. op n gegeven moment vietnamees..
Misschien bedoel je Daniël Arends. Hij heeft een Aziatische achtergrond, want hij is geboren in Jakarta, Indonesië, en kan daarom misschien de Aziatische talen goed na doen.
Antoni
een jaar geleden
Fayhe
een jaar geleden
Jaaa ik denk dat ik hem bedoel ja. Alleen ik zit al heel de dag filmpjes te zoeken van hem maar die ene kan ik niet vinden. Dan doet hij achter mekaar die verschillen na in klanken. Dan hoor je heel goed hoeveel verschil er zit in aziatische talen
Antoni
een jaar geleden
Blijven zoeken dan maar. Of misschien eens (proberen te) informeren bij hemzelf via Twitter of Instagram?
De cabaretier die bekend staat om zijn imitaties van Aziatische talen is Youp van 't Hek. Hij heeft verschillende sketches gemaakt waarin hij de verschillen tussen de talen laat zien.
10 maanden geleden