Hoe laat Justin Bieber zijn haar in model zitten?

Het valt me op. Het is zeker geen gel..

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik hoor net 'haarlak', maar welke stinkt minder en houdt het haar evengoed in model?

Toegevoegd na 9 minuten:
*[ serieuze antwoorden graag.

Toegevoegd na 19 minuten:
**[ Zou wax ook mogelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Daar gebruikt hij volgens ingewijde bron (waarvan ik de naam niet mag noemen), twee componenten lak voor....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Haarlak gebruiken werkt top.

Toegevoegd na 24 minuten:
wax kan ook maar dat is alsof je boter in je haar heb gesmeert na een tijd. Het is wel erg stevig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort zou je aanbevelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad Loreal haarspray is volgens mij geurloos
Ik denk een hele goede haarlakspray. Deze zie je niet, maar geeft je haar toch ''steun'' en blijft het in model zitten.

Toegevoegd na 35 seconden:
en blijft = en zo blijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een interview zei hij dat hij geen haarproduct gebruikt... maar als ik die moet terugvinden moet ik alle interviews op youtube bekijken... Hij heeft dus gewoon een goeie kapper...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel duchen en haar kammen en lang maken en plat maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Justin föhnt zijn haar vaak. Tijdens het föhnen schut hij zijn hoofd vaak heen en weer.. Zie filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het gewoon een heel goede haarlakspray die het hem doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er loopt voortdurend iemand met een ventilator achter hem aan.