Kun je het adres van een bekend iemand in Duitsland opzoeken?

Ik zou namelijk graag het adres van Jana & Sophia willen weten. Ik ben een hele grote fan van de Hanni&Nanni tweeling en ik zou ze graag willen ontmoeten.
Weet iemand waar ik (gratis) adressen kan vinden met deze info:
Jana Münster, Mannheim
Sophia Münster, Mannheim
In het telefoon boek van Duitsland zeggen ze dat die niet bestaan, maar dat komt denk ik omdat ze met een andere naam ingeschreven zijn.
Als iemand mij zo'n site zou geven waar ik hun adres kan vinden, zou ik je heeeeel dankbaar zijn!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze wonen in Ilvesheim, niet in Mannheim. En families staan nooit op de namen van de kinderen in het telefoonboek, maar in de regel met de familienam met voorletter (s) van de vader. Thomas.
tinus1969
7 jaar geleden
Overigens; dit soort mensen staan vaak niet in telefoongidsen etc. om te voorkomen dat er zomaar fans op de stoep bij de voordeur staan.

Antwoorden (1)

Dat zal niet meevallen met gegevens, maar ik heb wel het adres van hun "management", hun vader, compleet met telefoonnummer en adres in Ilvesheim (niet Mahheim dus) , en dat zou best ook wel eens het huisadres kunnen zijn.
Aan de website waar ik dan uitkom te zien is het de goeie ;-)

Inhaber: Thomas Münster
Haydnstr. 12
68549 Ilvesheim

Telefonnummer: 0621/494471
Faxnummer: 0621/494457
E-Mailadresse: mail@tomton-studios.de

http://www.tomton-studios.de/impressum/

Toegevoegd na 3 minuten:
Nee, volgens Google Maps is dat toch een bedrijfspand. Maar dichter bij een contactadres kun je vrijwel zeker niet komen.