Hoe kunnen acteurs als Benedict Cumberbatch en Bradley Cooper films en theater comineren? Aangezien er gewoon films blijven uitkomen terwijl ze dan o

Aangezien er gewoon films blijven uitkomen terwijl ze dan ook druk bezig zijn met het theater..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Castle
8 jaar geleden
Ze nemen hun scenes in enkele dagen op. Tevens hebben ze een planning die strak gehanteerd wordt. Soms hoor je dat een acteur wegens schemaproblemen toch niet aan een film meedoet. Dit kan omdat de opnames bijvoorbeeld verzet zijn.
tinus1969
8 jaar geleden
Vergeet niet; een film die deze week uitkomt, is 3-6 maanden geleden (en soms langer) opgenomen.

Antwoorden (1)

Kwestie van plannen en agenda's trekken. Als er geen overlap is kunnen ze beide doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je ziet toch ook wel eens acteurs bij programma's als DWDD. Dat kan niet als ze elke avond spelen.