Is Roald Dahl eigenlijk al overleden?

Ik hoor niet meer veel over hem... ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, ja. Maar als je niks meer over hem hoort ,lees je te weinig boeken en kijk je te weinig teevee. Ze zijn namelijk nog overal volop te koop, en van tijd tot tijd wordt er ook nog wel eens een verfilming van uitgezonden. Vorig jaar is nog een nederlandse vertaling van Gruwelijke Rijmen verschenen (schitterend boek trouwens).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof ik wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord op deze vraag heb je sneller gegoogled dan gesteld op Goeie Vraag!

Het beste antwoord

Roald Dahl overleed op 23 November 1990

Toegevoegd na 3 minuten:
Roald Dahl stierf op 23 november 1990 aan leukemie. Hij ligt begraven op een heuvel tegenover 'Gipsy House', in Great Missenden, vlak bij Londen, waar hij lang gewoond heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee deze leeft niet meer dus het kan kloppen dat je niet veel meer over hem hoort.
Roald Dahl stierf op 23 november 1990 aan leukemie.
Hij ligt begraven op een heuvel tegenover 'Gipsy House', in Great Missenden, vlak bij Londen, waar hij lang gewoond heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij leeft alleen nog maar in zijn voortreffelijke boeken. Dus helaas is hij niet meer onder ons.