Waarom heeft de dame in de radioreclame van Beemster Kaas zo'n blikkerige stem?

Ik wete haar naam zo snel niet meer, maar het is volgens mij wel een bekend persoon. Maar waarom klinkt haar stem zo blikkerig, terwijl de mannelijke stem wel normaal klinkt?
En waarom word ze halverwege haar praten onderbroken door die nepvogeltjes?

9 jaar geleden
3.1K
escape
9 jaar geleden
Beemster Kaas heeft een groot aantal commercials in omloop. Vertel eerst even welke je bedoelt:
http://www.beemster.be/nl/audio.php
Ritsuka
9 jaar geleden
diegene die begint met 'steeds meer mensen skippen het zoete ontbijt en ontdekken hoe lekker hartig is', zoiets. is nu op de radio. Ik kan die fragmenten niet beluisteren momenteel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien klinkt ze echt zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien teveel Beemster kaas gegeten.......ok......flauw!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En vanwaar deze interesse?
Ritsuka
9 jaar geleden
Het viel mij gewoon op, de radio staat aan op het werk en de reclame komt vaak langs

Antwoorden (1)

waarom klinken reclame`s zoals ze klinken?Omdat de opdrachtgever en de maker vinden dat het de beste manier is om het product een de man/vrouw te brengen.