Wat zegt Uri Geller nou altijd in zijn show, als een deelnemer zijn act mag uitvoeren op het podium?

het klinkt als "Habba Mah Shalga..", maar wat zegt onze mentalist/illusionist nu werkelijk in zijn taal ? En wat betekent het als je het precies vertaalt? Is dit Israëlisch?

Toegevoegd na 7 minuten:
En wat zegt hij nou precies in zijn taal? Wat is de de echte uitspraak, en hoe je het schrijft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
23.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''onze''? ''onze mentalist/illusionist ''.van mij hoeft dat sbs6 gekweel niet hoor...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist Naatje! Allemaal onnodige zendtijdvulling die onzin!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En van mij is hij ook al niet.......

Antwoorden (10)

Volgens de ondertiteling betekend het "Het podium is voor u".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij was de betekenis, het podium is voor jouw of iets in die richting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het goed: Habama shelga
Het betekent 'het podium is voor jou'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij betekend het: Treed toe tot de wereld van de oplichters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niks te melden heb, laat het liever achterwege :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit mij aan bij Ferie want alles in die show is nep en doorgestoken kaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gniffel gniffel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) +1
Dat is Hebreeuws. Hij geeft het podium aan de artiest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Habama shelga: betekent ‘het podium is voor jou’.
En het is hebreeuws
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha bama is letterlijk de verhoging (het podium dus) shel cha betekend van jou (bij mannen) en shellach van jou (bij vrouwen)
Shelachem is meervoud (dus als er meerdere op het podium staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je voor het antwoord. Want het verschil tussen man en vrouw wist ik niet.
Israëlisch is geen taal maar hebreeuws wel.
Het staat in de ondertiteling dus het antwoord is niet zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
habama shilga..
betekent het podium is van jou

Toegevoegd na 55 seconden:
in de eerste afleverindg zei hij iets over zijn vakantie...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Podium is van jou