komt Justin Bieber in 2015 weer naar Nederland?

Sinds ik in 2013 naar het concert van Justin Bieber ben geweest, hoorde ik dat hij in 2015 waarschijnlijk weer naar Nederland zou komen. Ik heb op internet zitten kijken, maar vage resultaten komen er.
Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, althans niet voor concerten. Hij is met pensioen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevoeging: Mensen gingen zichzelf snijden en er foto's van op twitter en zo zetten, omdat Justin Bieber was gesignaleerd met drugs, wat zijn fans niet leuk vonden en daar dus zo op reageerden. Dat vond Justin Bieber weer niet leuk, en nu is hij er maar even mee gestopt. Ik weet niet of hij nog terug komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou.. tijdelijk dan.