waaromt noemt steven frayne zichzelf dynamo?

Bijna iedereent kent Dynamo, maar waarom noemt hij zichzelf Dynamo en niet Steven Frayne?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dynamo is gewoon zijn artiestennaam, heel veel 'artiesten' hebben een andere naam dan hoe ze in het echt heten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, waarom heet Lee Towers niet gewoon Leen Huijzer? Het is gewoon een artiesten naam, vooral handig als je internationaal wilt doorbreken....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steven Frayne had een jeugd die gekenmerkt werd door ziekte (van Crohn), en kinderen die hem pestten met zijn zwakke gezondheid. Door zijn opa leerde hij de goochelkunst kennen en gebruikte hij die groeiende vaardigheden om zich te weren. Tijdens het eeuwfeest van Houdini, in het New York Hilton, trad hij voor het eerst op voor het oog van befaamde collega's. Na zijn overweldigende vertoning riep iemand in het publiek: "Deze jongen is een **** ing dynamo!". Die naam sprak hem zodanig aan dat hij deze overnam.
Amadea