zijn selena gomez en justin bieber uit elkaar ? en waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
blijkbaar had justin een geheime afspraakje met miley cyrus, maar niet voor een date ofzo ze gaan samen een single uitbrengen. Maar justin ging zo vaak naar miley dat selena er niet meer tegen kon en dus dacht dat die twee iets hadden maar ondertussen heeft justin alles kunnen uitleggen en bewijs laten zien, selena en justin zijn dus terug samen. ondertussen ongeveer een week. Justin laat dus nu selena altijd meegaan.

Antwoorden (2)

Op dit moment hebben Selena en Justin een knipperlicht relatie en heeft Selena aangegeven dat ze niet bij elkaar zijn. Selena heeft gezegd dat ze 'tevreden en gelukkig is en ze wel ziet wat er gebeurd'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Selena heeft op een interview gezegd dat ze niet met justin zijn 'ego' kan leven