Hoe heet iemand die een Adele fan is??

Er is een fan van justin bieber en die heet een belieber.
Er is een fan van 1D en die heet een directioner.
En hoe heet dan een fan van Adele?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed bij zn hoofd? :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahaha geen idee maar ik denk dat dit iets is dat vooral gebonden is aan tieneridolen en daarmee verzonnen voor tieners.

Het beste antwoord

Daydreamers.

Toegevoegd na 5 minuten:
'Daydreamers is the fan name given to Adele's fans. The term is derived from Adele's song "Daydreamer"' '
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje ! ik heb nu het antwoord!
ik ben je heel erg dankbaar!

Andere antwoorden (1)

Het is natuurlijk onzin om te denken dat bij elke artiest een nickname wordt verzonnen voor een fan. Soms heb je mooie woordspelingen zoals belieber. Zo ver ik weet heeft Adele die niet.