Nee, ze zijn géén familie van elkaar.

Adam Lambert werd geboren in Indiana, op 29 januari 1982. Toen hij nog een baby was verhuisde de familie naar San Diego, Californië. Daar is hij opgegroeid. In 2009 werd hij bekend door het televisieprogramma American Idol.

Miranda Lambert werd geboren in Lindale (Texas), op 10 november 1983. Haar ouders namen haar op 9-jarige leeftijd mee naar een concert van Garth Brooks en toen ontstond haar belangstelling voor countrymuziek. Ze werd bekend door in 2003 als derde te eindigen in het televisieprogramma Nashville Star.
Amadea