Onder water is een perspexpodium geplaatst waar hij op loopt. Dit podium bevindt zich ongeveer 5 cm onder de waterspiegel. Doordat perspex doorzichtig is zie je dit niet. De kanoërs zitten in het complot. Kano's hebben een hele kleine diepgang en kunnen dus over het podium varen.

Natuurlijk is dit een truuk, Dynamo zal zelf ook niet zeggen dat hij bovennatuurlijke gaven heeft (behalve voor showdoeleinden). Hij weet van zichzelf dat hij een goochelaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk is dat fake, alles wat een illusionist/goochelaar doet is dat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik daar had gestaan, was ik er achteraan gaan lopen, exact waar hij begonen was.