Hoe heten grote fans van Ed Sheeran?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jawel, de fans van ed sheeran hebben een naam. De naam is inderdaad niet heel bekend je zult het dus inderdaad alleen weten als je zelf in die comunity zit. maar wij heten dus sheerio's. Dus een fan ed sheeran is een sheerio. :)

Het beste antwoord

Ik weet niet of er al een naam voor zulke mensen bestaat anders noem ik ze vanaf nu: 'een Ed SheerFan'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens google heb ik de primeur! Ik ga een patent aanvragen :) Iedere keer dat het woord Ed SheerFan gebruikt wordt wil ik een cent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha wel leuk bedacht! :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iemand anders vindt van niet :P

Andere antwoorden (2)

'Grote fan van Ed Sheeran'. Er bestaat (nog) geen naam voor 'de' fan base van Ed Sheeran, althans geen naam die te vinden is op het internet.

Er is wel een website voor Ed Sheeranfans, maar die is nog in aanbouw. Te vinden in onderstaande bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel: lange/grote mensen.
Maar datzelfde geldt als ze van motorsport, tafelvoetbal of wat dan ook fan zijn. Zolang ze maar groot zijn