Waar kun je een telefoonhoesje van One Direction vinden voor de samsung galaxy txt b5510?

Ik zou graag een hoesje voor mijn mobiel van One Direction willen, maar die kan ik nergens vinden. Het is voor de samsung galaxy txt b5510.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
J
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/telefoon-abonnementen/bestaat-hoesje-one-direction-galaxy.346075
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jha maar die kun je niet op de samsung galaxy txt b5510

Antwoorden (1)

Ga naar een site waar je je eigen hoesje kunt ontwerpen, upload een foto van one direction en voilá. Kost waarschijnlijk ook nog minder.