Nee. rond de tijd van het gerucht had hij inderdaad een klein auto ongeluk, maar niets ernstigs
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, Paul McCartney is niet dood, hoe kom je erbij=
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, hij is de nog enige levende Beatle. Hoe kom je daarbij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ringo leeft ook nog hoor volgens mij. Maar als Paul echt dood zou zijn, hebben ze wel een bijzonder talentvolle lookalike gevonden. Een linkshandige topzanger die nog decennia lang schitterende muziek schreef en schrijft! Dus mijn gok is: hij leeft!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk, sorry.
Je hebt een van de beatle nummers verkeerd afgedraaid....als je een van de nummers achterstevoren afdraait hoor je John Pauls dood aankondigen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee dit was een hoax bvan een jongen die dit inbelde op een amerikaans lokaal radiostation wat het als echt overnam en je weet een lopend vuurtje...