Wie is de meest irritante Bekende Nederlander?

Is dat Paul de Leeuw met zijn niet leuke grappen, Gordon met zijn vulgaire uitspraken, Linda de Mol die altijd domme vragen stelt, Ivo Niehe die niet kan interviewen of toch iemand anders?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (21)

Het is geen achterklap website
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sybrand niessen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad Gordon, omdat hij echt geen respect voor anderen heeft. Paul de Leeuw is komediant, die het niet serieus meent, maar wel serieus andere mensen helpt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt van je persoonlijke voorkeur af. De een vind Paul de Leeuw irritant, de andere vind hem geweldig, enz..
Er zijn altijd wel mensen die iemand nieet irritant vinden anders deden zij niet meer wat ze nu doen en omgekeerd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Piet Paulisma
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Johan Vlemmings!!!
Ik vind niemand irritanter !!!
Die mag wat mij betreft verdwijnen naar een heel ver land en nooit meer terug komen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ene Balkenende.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wendy van Dijk. Ze was alleen op haar gemak toen ze te maken had met zielige mensen die geholpen moesten worden.
Echt geïnteresseerd in mensen die ook iets kunnen of voorstellen is ze niet. Dit kunnen we elke week live op tv meemaken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vóór de camera spelen we allemaal toneel, op zaterdagavond in de keuken met vrienden is iedereen namelijk heel goed uit te houden.

Ik heb zelf 'n principe: het maakt niet uit hoe je je gedraagt, 30% vindt je geweldig, 30% kan je pruimen en 30% wil liever dat je verhuisd. Standaard heeft 10% in Nederland geen mening:)

Of die verdeling af en toe een klein beetje wijzigt, maakt niet uit: dus speel toneel, maar hou wel 1 rol aan... En dat doen -alle- hier als voorbeeld gegeven personen.

Trouwens, alle lezers hier ook!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ivo Niehe!!

Die geeft eerst antwoord in het nederlands en die wil het daarna ook nog even geven in het Italiaans, Frans, Spaans en in het Duits.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind Beau van Erven Dorens echt verschrikkelijk, hij maakt er altijd zijn eigen show van ... bah.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1) Patty Brard (met stip)
2) Gordon
3) Dat mokkel in de jury van X factor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
andries knevel, die bal die zelf iemand interviewt maar hem gewoon niet aan het woord laat omdat ie het zelf toch beter weet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Patty Brard! die mag voor mij met pensioen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In ontzettend willekeurige volgorde:

Patty Brard
Gerard Joling
Gordon
Die ene waarvan ik de naam ben vergeten. (serieus)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan ga ik toch voor Wilders
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Paul de Leeuw vind ik wel sympathiek..

Frans Bauer kan ik echt niet uitstaan, hij doet echt alsof je debiel bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dries Rolvink
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Emile Ratelband, Prem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Patty Brard doet haar best, die komt voor mij wel op 1, ze is te mediageil wat mij betreft. Die kop zie je overal.

Op twee heb ik Matthijs van Nieuwkerken, die man kan echt niemand uit laten praten en dat noemt zich een interviewer. Overal blaat hij op topsnelheid doorheen.

Op drie Kelly. Hoef ik vast niet uit te leggen.