Weet iemand waar ik posters van bekende popsterren kan verkrijgen.?

1: ze zingt altijd
2:ze wilt graag superster worden
3:justien bieber is een idool van heeeeel veeeel jonge meisjes
4:en waar kan ik ze gratis verkrijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Bij de expo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de free record shop en andere winkels waar ze cd's en dvd's verkopen, hebben ze vaak posters om de cd's te promoten, je kunt vragen of je zo'n poster mag hebben als ze hem niet meer nodig hebben, anders gooien ze hem toch weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zitten vaak ook bij tijdschriften maar dat is helaas niet gratis.
Je kunt ook bij dvd en cd winkels kijken, en dan vragen of je posters mag hebben die ze niet meer nodig hebben, want die hebben ze daar vaak voor reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via posters.nl (zie link). Daar hebben ze allerlei posters over alle onderwerpen, degene die je zoekt zit er vast wel tussen!

Toegevoegd na 42 seconden:
Ze zijn alleen niet gratis, maar wel groeten goeie kwaliteit!