Hoe laat zijn de grammys 2012 op tv, welke zender en wanneer?

Ja ik wil gaan kijken, en ik weet echt niet hoe laat ze zijn! Iemand meer informatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van??? welk land? Gewoon Nederlandse grammy of die van Amerika?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amerika! :(

Antwoorden (3)

hey ik heb net precies dezelfde vraag gesteld ;), maar er is iig een livestream op www.grammy.com/live

Toegevoegd na 37 seconden:
oh en op diezelfde site www.grammy.com staat een timer nog zo'n 13 uur ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het E! Entertainmentkanaal, vanavond om 18.15 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.stream2watch.me/live-tv/cbs-live-stream
deze site kun je het live zien CBS amerikaanse zender,
als je op de rode letters klikt ''click here to watch the stream''
dan kun je kiezen uit 1 2 3 en 4 dan kies je 1 en daarna als het goed is kun je CBS zien waar de grammy's uitgezonden, het begind om 2.00 uur snacht's tot 5.30, dus het is wel laat.
niet op tv zover ik weet.