Hij is overleden aan een hartaanval.

Toegevoegd na 9 minuten:
schijnbaar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien niet verkeerd om erbij te melden dat dit een "schijnbare" hartaanval was.
bamibal
12 jaar geleden
U vraagt, wij draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo verdient het een +. Het "apparant" staat er niet voor niets. 40 jaar geleden was er minder medische kennis dan nu. Maar ik denk dat ik dit soort dingen jou niet hoef uit te leggen.
bamibal
12 jaar geleden
En een hartaanval kan ook weer verschillende oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Maar ik denk dat ze hier bedoelen: Alles wees op een hartaanval, (maar er is geen autopsie gepleegd) .

Andere antwoorden (1)

Volgens deze bron aan een een hartaanval. Er staat echter vermeld dat het leek op een hartaanval. Of dit het ook was kon ik niet vinden.