Michael Jackson moslim?

Hij heeft een lied gemaakt over allah (give thanks to allah). Mijn vraag is is hij nou echt moslim?

Toegevoegd na 3 minuten:
Was bedoel ik :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Amadea
12 jaar geleden
Michael Jackson ís niet meer, hij wás...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha, wilde ik ook zeggen.
Michael Jackson is niks meer........... hij is dood, dat wel ja.

Antwoorden (3)

Ja dat klopt. Tenminste, volgens zijn zus en volgens zijn broer.

Zijn broer is trouwens ook Moslim, ik heb gehoord dat Michael aan stres leed.. Zijn broer adviseerde hem naar Saudi-Arabie te gaan en daar zich te laten bekeren. Er is een foto waarmee hij met de (volgens mij) Imam opstaat.

Sommige zeggen dat dat liedje van "Zain Bikha" is, maar dat klopt niet. Fabeltje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hebbes! Dit was in Saudi-Arabie.

Het Internet is er vol mee hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de foto via Telefoon ge-upload... Hij heeft hem zo te zien niet geplaatst.. De feiten liegen niet. . En de foto zal ik plaatsen als ik op de PC zit.
Ja, hij heeft zich in november 2008 door een imam, tijdens een bijeenkomst bij een vriend thuis, laten bekeren tot de Islam. Hij is opgevoed als Jehovah's Getuige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Michael Jackson was één van de vele volgelingen van de Nation of Islam, een Islamitische stroming die met name onder de zwarte bevolking in Amerika al sinds de jaren 60 sterk in opkomst is. Er zijn echter wel geruchten dat hij daar ook rond 2004/2005 alweer mee gebroken had-danwel zij met hem. Er is in elk geval een hoop over gespeculeerd, en hij heeft voor zover mij bekend nooit een Islamitische naam aangenomen - wat veel bekeerlingen wel plegen te doen.