Hoeveel krijgen bekende Nederlanders ongeveer als ze in de Playboy komen te staan?

Ik zag laatst een interview met Britt Dekker waarin ze zei dat ze van het bedrag een huis kan kopen. Maar de huizenprijzen liggen natuurlijk nogal ver uit elkaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie net Britt op tv bij hou van holland en geloof echt dat ze haar wijs hebben gemaakt dat ze er een poppenhuis van kan kopen.

Het beste antwoord

Om en nabij de 80.000 euro, maar er zijn uitschieters naar 150.000 euro, echt meer is het niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zal ook nooit bekend worden hoeveel ze krijgen. Het prijsverschil ligt ook aan de persoon. De 1 is populairder dan de ander en krijgt dus ook iets meer betaald.