Een van McCartneys bekendste composities, Yesterday, is gecoverd door een recordaantal artiesten, en staat hiervoor genoteerd in het Guinness Book of Records

Dus 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site van het guinness book of records staan er vier genoemd, het eerder genoemde antwoord van componist van het meest gecoverde nummerstaat daar echter niet tussen.

Toegevoegd na 5 minuten:
* eerste live concert, uitgezonden naar de ruimte
* eerste live debuut van een klassiek stuk op het internet
* eerste James Bond nummer met een Oscar nominatie
* onder andere zijn handtekening staat op de gitaar met de hoogste veilingopbrengst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerste live concert dat uitgezonden is naar de ruimte hahaha, wat een leuk record!