Zit justin bieber nou in de gevangenis ?

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker belangrijk.
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat zou wel grappig zijn, maar volgens mij heeft hij niks gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangeklaagd voor het maken van slechte muziek misschien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995 Eindelijk gerechtigheid!

Antwoorden (4)

Jammer genoeg NOG niet maar hij is wel aangeklaagd wegens auteurs rechten. Er is nog hoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha XD zeker justin bieber hater he :) me2. jammer dat ik nog geen + kan geven :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jee hij zit er niet in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha! Zou echt mooi zijn als dat zou gebeuren XD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kan 5 jaar krijgen:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wel graag een gesloten inrichting zonder verlof he.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaloers jongetje zeker?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cynlover
Jaloers idd!
Ik ben ook niet bep. fan van Bieber,maar als je voor je 18e multi-miljonair bent,ben je niet echt verkeerd bezig hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op sommige films op youtube heef JB meer dislike's dan like's. HAHAHAHAHA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ nickeltje dat zijn al die jaloerse jongentjes. Al die dislike's samen zijn er wel veel. Ook omdat bijna elke jongen tegen hem is en niet elk meisje een fan is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom jaloers je kan het toch ook gewoon niet leuk vinden. gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak qua miziek
Hij is aangeklaagd en kan misschien 5 jaar cel krijgen !!! :( maar eigenlijk denk ik niet dat dit echt gaat gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hij tweette net gewoon nog over zijn album. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet jop!
Bronnen: