Wij willen met zijn vieren als Abba verkleed, wie heeft er tips dat we ook als zodanig herkend worden?

Wat mag niet ontbreken?

12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje erbij zingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dancing queen:)

Het beste antwoord

De ene man (die met snor) heeft een toetsenbord bij zich, de andere een gitaar (die met brede pony). De ene vrouw heeft lang steil blond haar, de andere vrouw heeft bruine krullen. Als hints zou ik voorwerpen die naar de songs verwijzen meenemen. Bijvoorbeeld een afbeelding van Napoleon, een speeldoosje met een ballerina, een handje geld, een noodsignaal, een potje honing.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Lang blond haar, haar bandjes, witte kleding... Zorg gewoon dat je er jaren 70, 80 uitziet dus bijv zo'n spijkerbroek met van die dikke onderpijpen en strak aan de bovenkant... En zorg dat je er scandinavisch uitziet dus misschien blond haar en blauwe ogen (blauwe lenzen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de plateauzolen

Toegevoegd na 50 seconden:
en als je niet wit gaat dan wel glansstoffen
12 jaar geleden
Een pruik met opvallend blond haar.
Glanzende satijn b.v. hel blauw.
Of met theaterattributen zoals gedragen bij de dancing Queen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij het huwelijk van Carl Gustaf van Zweden.
Je weet wel die 18 eeuwse kledij.

Toegevoegd na 9 minuten:
Was in 1976
12 jaar geleden
Zo'n pak met enorm wijde pijpen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval broeken met hele wijde pijpen! En vergeet zeker niet de pruiken (en baardjes). Als je met z'n vieren bent gekleed in jaren '70/'80 stijl, en je bent met 2 meisjes en 2 jongens, dan wordt je al gauw herkend als ABBA.
Succes ermee!!