is britt dekker een actrice?

zoals adje een acteur bleek te zijn?

hier en daar hoor ik mensen opperen: het is gimmick. soms komt ze zo gevat uit de hoek en timed ze zo scherp dat het geen toeval lijkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ze is gewoon heel jong, net 18. Een spontane, gevatte flapuit met een havo-diploma'tje. Ik vind haar echt komisch, een tof bikkelvrouwtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Ze is gewoon een natuurtalent. Door zichzelf te zijn maakt ze furore.
Amadea
12 jaar geleden
Ze is in iedergeval echt niet zo heel dom, als dat het lijkt. Maar acteert ook niet alleen maar ofzo... In het begin had ze af en toe domme reacties, nou iedereen vond het leuk.. En dat moet ze zo aanhouden, anders kijkt niemand meer naar dr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou adje lijkt me Einstein vergeleken met haar. Als je denkt dat Nelson Mandela een Surinamer is, dan ben je op zijn zachtst gezegd nou niet echt slim.