Dat weten ze hier toch niet dan moet je iemand toch redelijk persoonlijk kennen lijkt mij, maar dit staat er op Wikipedia misschien heb je er wat aan: Guetta is geboren en getogen in Parijs. Hij komt uit een Marokkaans-Sefardische familie. Zijn vader was eigenaar van een restaurant. Zijn moeder is Belgische. In de vroege jaren 1980, op de leeftijd van 13, begon Guetta zijn eerste vinyls thuis te mixen en op zijn veertiende begon hij feesten in zijn kelder te organiseren.

Op zestienjarige leeftijd begon hij als mixer en dj in plaatselijke discotheken. Na het uitbrengen van enkele mix-cd's werd hij de eigenaar van een Parijse nachtclub. Na een tijdje begon hij opnieuw muziek te maken. Samen met Chris Willis schreef hij Just a Little More Love. Daarna kwam Love, Don't Let Me Go. In Nederland en Vlaanderen werd deze laatste eerder uitgebracht. In 2002 komt zijn eerste studioalbum Just a Little More Love uit, in 2004 volgt Guetta Blaster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voornamelijk frans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind deze reactie negens op slaan, jammer dat ik geen - kan geven.