Wat betekent #gtpmj

Op het t-shirt van Jeroen van Koningsbrugge bij het programma Ik hou van holland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Op twitter is men er nog niet uit. Sommige gokken dat heiets maken heeft de prijs die hij gewonnen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denken die mensen niet echt na, want deze aflevering was al opgenomen voor de prijsuitreiking van gister.
Google geeft dit: # GewogenTheePotModderJas
Ik heb zelf (gelukkig) geen Twitter en weet dus ook niet waar het op slaat; ik herhaal: Google geeft dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest wel lachen om de uitleg van je antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, echt sherlockholmes speurwerk verricht. ( google )
volgens twitter,
Gouden Televizierring Presentator Mannelijk Jeroen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kon het ook Johan of Johnny zijn.
Jeroen van Koningsbrugge twittert zelf dat het Groene Tover Pannekoeken Met Jus betekent.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk twittert hij dat. Waarschijnlijk een grapje in combinatie met zijn Gouden Televieziering voor mannelijke Tv persoonlijkheid. Het blijft een eersteklas grapjas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de aflevering opgenomen voor de televisie ring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hij wist wel dat hij genomineerd was toch?