hoe is het afgelopen tijdens het kort geding tegen de avro van wesley en yolanthe over de zogenaamde real life show?(over koefnoen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kort geding is er helemaal nog niet, en er is dus ook nog niets "afgelopen".

Ruim een maand geleden "overwoog" het stel een aanklacht, en 9 dagen geleden "besloten" ze tot aan aanklacht. Maar dit soort zaken gaat niet zo snel.

Ze zullen een advocaat moeten vinden, die hier iets in ziet, en de praktijk leert, dat als iemand besluit om een aanklacht in te dienen, de tegenpartij weet dat het serieus is, en er onderhandelingen beginnen.

Het zou mij niet verbazen als Yolanthe en Wesley afzien van hun aanklacht, omdat ze geen schijn van kans maken. De aanklacht zou gebaseerd zijn op "misbruik van hun naam" en daar trapt geen enkele rechter in.

Iedere rechter weet wat de prijs is van beroemd zijn, en ook wat satire is. Geen idee wat Koefnoen allemaal met ze heeft uitgespookt, maar het moet wel heel heel erg geweest zijn, als zo'n actie enige kans van slagen heeft.