Hoe word je beroemd in Amerika als je in Nederland woont

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat heb je daar aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad wat heb je daaraan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik veel wou het gewoon weten lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wil je beroemd door worden? Muziek? Misdaad? Film?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misdaad? tuurlijk!

Antwoorden (6)

Door iets heel goed te kunnen wat anderen niet kunnen. Het moet dan ook nog iets zijn dat heel veel mensen geweldig vinden. Zet er een filmpje van op Youtube en misschien wordt je wel ontdekt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig heb je geen eens meer talent nodig om beroemd te zijn xD
door je talenten op You tube te presenteren, klein kansje dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
me tou
Je kan toch naar Amerika gaan als je echt talent hebt? Als je beroemd wilt worden, ga dan daarheen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Iedereen zet tegenwoordig alles op YouTube. Probeer eens iets anders. Een eigen website die je op FB/Twitter zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zoals Esmee Denters en Justin Bieber filmpjes van jezelf op youtube zetten, als het om zingen gaat. Tegenwoordig zet iedereen alles op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vlieg een flat in, kijk maar naar osama, die woonde in een grot en toch zo beroemd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Engelse taal goed beheersen. En tja, het hangt ervanaf waarmee je beroemd wilt worden. Als je actrice wilt worden zou ik zeggen neem extra acteerlessen. Filmpjes op Youtube zetten... Of maybe kun je je aanmelden voor een show?