Klopt het dat de medewerkers in het huis van Oprah Winfrey fietsend (of met een ander voertuig) door het huis gaan?

Zoiets heb ik ooit gehoord. ben benieuwd of het echt waar is want het komt erg onwaarschijnlijk op me over op de een of andere manier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Oprah bezit een groot huis en een appartement, maar het appartement is / hoewel ongetwijfeld luxe / niet groot genoeg om door te fietsen, en ook het huis mag dan voor onze begrippen exhorbitant zijn, maar fietsen is nog steeds niet nodig voor het )betrekkelijk weinige' personeel dat ze heeft. Het is geen Versailles ofzo.

Waar WEL gefietst wordt door medewerkers die van de ene kant naar de andere moeten en niet teveel tijd willen verliezen, is in de Harpo Studio´s : een inmiddels enorm studiocomplex waar je met wat pech driekwart van je dag lopend zou kunnen doorbrengen van A naar B.
Maar dat is an sich niets bijzonders ; bij veel grote bedrijven en bijvoorbeeld ziekenhuizen zie je dat ook wel. Ook in Nederland trouwens. Hier in het MST weet ik dat personeel over de loopbrug van het ene ziekenhuisgebouw naar het andere regelmatig een fiets pakt.
En gekker nog : sommige bedrijven zijn ZO groot, dat de werknemers op elektrische autootjes (soort golfkarretjes) heen en weer gaan.

Ik denk dus dat die twee verhalen (personeel in de studio's en huispersoneel) door elkaar zijn gelopen in het verhaal dat je gehoord hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oprah Winfrey heeft vele huizen maar er wordt gewoon in gelopen.