Waarom noemt Pitbull zich 'Mr Worldwide'?

Bijna bij elk liedje van hem zegt hij 'Mr Worldwide'

Toegevoegd na 2 minuten:
Op zijn Twitter staat ook: Pitbull aka Mr. Worldwide.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

So when Pitbull explains that he’s titled his new album Planet Pit because he feels as if the world is his right now, he’s not just blowing smoke. “I’m not suggesting I run the
world, I just feel like I've built my own planet,” he says. “I’m catching a lot of people’s ears, whether it’s with my music or appearing on someone else’s track. When ‘I Know You Want Me [Calle Ocho]’ took off, I started traveling the world, and I saw the impact that a global hit can have — the way it brings people together. So now I’ve set my goals even higher. Going in to make Planet Pit, I said, ‘Okay, Pitbull was cool, Mr. 305 was great — now it’s time for Mr. Worldwide.’”

Met andere woorden: hij wil de wereld veroveren met zijn muziekstijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NL plzz xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan oskaar7, heb wel even zitten zoeken tot ik aan zijn website dacht :)