Er staan geen concerten in Nederland gepland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vroeg ik me ook af. Maar op Twitter en Interviewen werd er daar ook om gevraagd en BTR zei van wel. En ik had ook gehoord dat Kendall en zijn manager ja zeiden maar precies wanneer dat weet ik niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wilden ze wel maar wanneer is nog onduidelijk. Als je ze echt persee wilt zien: 7 juli zijn ze te bewonderen in Keulen! (ongeveer 2,5 uur rijden)