Wie is Ed de goeij ??

Zit bij zijn zijn kleinzoon in de klas en heeft het er vaak over

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of neefje ben het ff vergeten

Antwoorden (6)

Een voormalig keeper

Toegevoegd na 35 seconden:
Hij is nu keepertrainer :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eduard Franciscus 'Ed' de Goeij (ook geschreven als Ed de Goey) (Gouda, 20 december 1966) is een Nederlands voormalig doelman en international in het betaald voetbal. De 1.97 meter lange keeper had de bijnaam Ed Konijn vanwege zijn kalme uitstraling. Na zijn actieve carrière bleef hij werken in de voetbalwereld. In juli 2010 tekende hij een tweejarig contract bij RKC Waalwijk als keeperstrainer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een Nederlandse voetbalkeeper. Hij is geboren in 1966, wat betekent dat hij dus 44-45 is, dus ik weet niet of dit de Ed de Goeij is waar jij het over hebt, want op je 44e al opa zijn van iemand die in de klas zit... xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij inderdaad ook sterk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan was die er wel erg vlot bij ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel neefje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
hij is keeper geweest en heeft gespeeld bij o.a. feyenoord, chelsea, sparta, stoke city
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oud keeper, heeft o.a. gespeelt bij Sparta, Feyenoord , Chelsea en uiteraard voor het Nederlands elftal.
Heb een linkje bijgevoegd voor meer info.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ben dus niet de enige die dit wist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Goeij begon met voetballen bij de amateurclub Olympia uit Gouda. Zijn profcarrière begon daarna bij Sparta, waar hij zes seizoenen speelde om vervolgens naar Feyenoord te gaan. Tijdens de 235 wedstrijden die hij voor Feyenoord speelde won hij viermaal de KNVB beker, éénmaal de Johan Cruijff Schaal en werd hij met zijn teamgenoten in 1993 landskampioen in de Eredivisie.