hoe word je beroemd als je 11 jaar bent en met je nichten op podium een wil staan die alle drie verzot zijn van jb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet...

Antwoorden (4)

Je verkleden als Justin Bieber.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een leuk filmpje van jezelf met je nichten en zet deze op youtube, en wie weet.. Zo is Justin ook beroemd geworden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je weet, houd JB van zingen. Doe volgend jaar mee met het JSF (junior song festival), en wie weet sta jij later ook in de spotlights net als Ralf!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf acteur en model maar ik zing niet wat je kunt doen is een filmpje maken en dat naar een platen maatschapij sturen ofje zelf aanmelden bij een castingbureau