Ze willen - en zijn ook waarschijnlijk van plan - om naar Australië te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is nog niet officieel bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord, zo goed als het te geven is: het is nog NIET bekend, dus de vraag is niet te beantwoorden behalve met dit antwoord.
volgens mij Jamaica
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijzonder dat je dat wil weten. Nou als t je tevreden stelt ik hoorde toevallig dat het misschien Jordanie is.

Dit omdat zij en haar ouders twee jaar in Jordanie hebben gewoont en de koninklijke familie goed kennen..

Maar het blijft een speculatie.

Wil je jounalist worden?

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk blijven ze in Groot Brittannië om geld uit te sparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze zo arm dat ze op hun geld moeten letten?
Ze houden dit voorlopig nog geheim. kwestie van het koppel een echte huwelijksreis te gunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze gaan naar de Seychellen.
" De Britse prins William en zijn vrouw Kate zullen hun huwelijksreis doorbrengen in een luxueuze residentie op een eiland van de Seychellen in de Indische Oceaan. Dat schreef het Britse dagblad Daily Mail op maandag.

Het pasgehuwde koppel zal in de loop van de maand mei naar de Seychellen reizen voor een verblijf van tien dagen. De kostprijs van het verblijf is 4.500 euro per nacht."