Komt Justin Bieber nog naar Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sta weeral klaar met een verse emmer tomaten dan...

Het beste antwoord

Hij is net vorige maand in Nederland geweest. Op 27 maart 2011 heeft hij opgetreden in Ahoy. Hij zal vast nog wel eens weer naar ons land komen, maar dat zal niet op korte termijn al zijn. Hij reist nu rond in Australië.

Toegevoegd na 5 minuten:
Op 27 november 2011 komt Justin Bieber opnieuw naar Nederland. Wanneer de kaartverkoop start is nog niet bekend, maar naar verwachting zal dit vlak na de zomervakantie beginnen.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja 9 &11 juni. kijk anders even op http://www.onlineticketshop.nl/justin-bieber-kaarten daar kan je ze ook bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zou op 27 november 2011 weer naar Ahoy komen, alleen dat is nog niet officieel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan je op kaartverkoop websites zien. Hier verkopen ze tickets, kun je zevergelijken met andere websites, en zie je ook wanneer en waar. Dus als je wilt weten wanneer, op welke dag, zie je ook meteen hoeveel zo een ticket kost, en wanneer en waar. En je kan ook vergelijken (zoals ik al eerder schreef) zodat je misschien op een andere website de tickets voordeliger kan krijgen =D.
Groetjes, Megan