Hij is verteller/causeur en treedt regelmatig op als Majordomus. Hij maakt ook gelegenheidsspeeches welke hij verluchtigt met filmfragmenten uit zijn carriere.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Volgens mij heeft ie zojuist een vraag gesteld om zijn naam op een internetpagina te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Strips lezen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij issie bezig met theater tegenwoordig....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vermoedelijk aan het eten? Dat doet hij volgens mij graag en veel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wordt vervolgd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om 3 minuten over 1 zal hij wel liggen te slapen.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Han Peekel werkt bij HilversumBest, een van de digitale kanalen van de publieke omroep. Hij is daar producent en presenteert er ook. Heeft laatst onder meer een interview / programma gemaakt met Ivo Niehe