Hebben jullie óók gehoord, dat M.J. een islamitische begrafenis krijgt ?

Wat denken jullie hierover, en hoe gaat "de wereld" hier op reageren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou 'de wereld' daar op moeten reageren?
Er worden dagelijks talloze mensen islamtisch begraven.

Antwoorden (14)

Ik vind dat dat heel goed is aangezien zijn familie blijkbaar islamitisch is. Zijn broer Jermaine zei: May Allah be with you, Michael.

Hoe de wereld erop zal reageren? Tja, dat zullen we snel genoeg weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeit me niet. En ach de fans zullen alles prachtig vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me logisch dat MJ als moslim zijnde een islamitische begrafenis krijgt. Mij lijkt dat de wereld dit gewoon zal accepteren, ik zie het probleem ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had een tijdje terug ook gelezen dat hij zich had bekeerd tot de islam. kennelijk was hij daar serieus over en als hij op een bepaalde manier begraven wenst te worden wie is de rest van de wereld dan om daar nog op te reageren. hij is inmiddels overleden dus kritiek op de wijze van begraven lijkt mij onfatsoenlijk.(in zijn geval)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit kan me niet echt iets schelen..ieder zijn heug en zijn meug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor het hier voor het eerst.

Ik denk er weinig over. Ik ben erg benieuwd hoe die begrafenis zal verlopen. De wereld zal de begrafenis met veel belangstelling volgen. Mijn verwachting is overigens dat die op zaterdag 4 juli 2009 zal plaatsvinden.

Is het overigens niet zo dat een overledene volgens de islamitische tradities binnen vierentwintig uur na het overlijden begraven moet worden? Als dat waar is, dan zal Michael Jackson al geen islamitische begrafenis kunnen krijgen.
Antoni
14 jaar geleden
Er zijn heel veel mensen die een islamitische begrafenis krijgen, dus ik kijk hier niet van op. Het zal me werkelijk een worst zijn hoe de wereld hierop reageert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen leeft zijn leven zoals hij/zij dat wil. En je sluit je leven af zoals je dat zelf wil. Ik denk er helemaal niets over, behalve dat het zijn eigen keus is. Hopelijk denkt "de wereld" daar net zo over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld zal zich Michael Jackson met recht herinneren als 'Wacko Jacko'.
Want, laten we wel wezen, hij kon dan een aardig deuntje zingen en dansen, voor het overige was hij zo gek als een deur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zijn wens was en zijn nabestaanden op die manier afscheid willen nemen, waarom zou wie dan ook daar dan een probleem mee hebben? Zelf heb ik er in ieder geval geen mening over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zullen het morgen zien, of dat MJ een Islamitische begravenis krijgt. Want dan moet de begrafenis binnen 24 uur plaats vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je 'hoe denken jullie erover'? Wat zouden we erover moeten denken dan? Hoe zou de wereld moeten reageren dan?
Er is een meneer die liedjes maakte en daar z'n centjes mee verdiende.
Die meneer is nu dood en wordt begraven.
Misschien Islamitisch.
Nounou, daar heb ik een mening over.
Nounou, daar gaat de wereld op reageren hoor!
Kortom: Hoe houd ik de komkommertijd in stand?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoor, beter gezegd lees, ik nu voor het eerst.
Ik verheug me er al op wat G. Wilders nu weer gaat verzinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat hij de begrafenis krijgt die hij wilde.
En het is dan wel de gewoonte dat je in de Islam binnen 24 uur begraven wordt, maar dan wel als de doodsoorzaak duidelijk is. Er zijn zat Moslims die in het land waar zij of hun ouders zijn geboren willen worden begraven, en ook dat lukt niet binnen 24 uur als je ergens anders op de wereld woont. Dus ook buiten die 24 uur kun je echt wel gewoon een Islamitische begrafenis krijgen; dat houd meer in dan binnen 24 uur begraven worden alleen.

Zelf hoop ik op een Islamitische begrafenis omdat ik denk dat hij echt Moslim was, en dan heeft iedereen dat maar te respecteren.

Ik erger me trouwens scheel aan de stomme vragen die onderaan de pagina hier staan, lekker wel. Met dat soort vraagstellingen trek je voornamelijk van die Wilders idioten aan.