zal in 2100 over Michael jackson worden gepraat?

hoe lang blijft een legende bestaan naar de dood?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Er zal echt nog wel langer dan 100 jaar over Michael Jackson gepraat worden! We praten nu ook nog over Mozart, Beethoven en andere figuren, en die waren allemaal een beetje hetzelfde (voor de muziekkenners niet, maar voor de normale mens wel), Michael Jackson was uniek in hoe hij was en hoe hij deed, en zo was zijn muziek ook. Deze King of Pop is en blijft de King of Pop, zelfs in 2100.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee, als we een generatie verder zijn, zullen ook de Beatles en Elvis grotendeels vergeten zijn. Dat slijt!
Natuurlijk zal de muziek nog wel eens langskomen.
Maar erover praten...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat dacht je van Bach, Beethoven, Chopin?
het zal slijten.
ik moet je wel zeggen dat ik in shock was. mijn zoon van 18 maanden danst altijd uitbundig op thriller en can u feel it. wij zullen het er hier wel lang over hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk zal het slijten maar er zal wel degelijk over gepraat worden, we hebben het nu toch ook nog steeds over ELVIS?

Toegevoegd op 26-06-2009 17:07:24
Las 2010 ipv 2100, dan is het natuurlijk een ander verhaal, excuus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, net zoals we nog steeds over Elvis praten en John Lennon en Marilyn Monroe. Niet op een dagelijkse basis, maar ze zullen nooit verdwijnen omdat het iconen zijn. Niet waren, maar zijn (en blijven).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een gegeven moment zullen alleen de echte muziekkenners nog over Micheal Jackson praten, maar ik denk dat hij voorlopig nog niet vergeten is.

Mede ook door alle geruchten over hem, zal iedereen nog lang over hem speculeren.
Of men hem in 2100 nog kent, dat denk ik eigenlijk wel, maar daarna niet echt lang meer. Alles heeft een houdbaarheidsdatum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sfeer vandaag deed met denken aan de dag datElvis Presley net zo plotseling overleed: Allebei even beroemd, unieke muziekmakers, en niet op de laatste plaats het bizarre en ongelukkige leven dat ze ten gevolge hiervan moesten leiden.
Met verslavingen en overmatig medicijngebruik als gevolg.

Om antwoord te geven op je vraag: Mensen die zo hun sporen hebben nagelaten in de muziek zullen nog vele generaties muziekmakers blijven beinvloeden.
Ik denk dat rond 2100 de mensen nog altijd weten wie Michael Jackson was en wat zijn nalatenschap en erfgoed voor de muziek is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in 2100?? ?ik hoop het niet...als DAT het onderwerp van gesprek is, is het niet ok met de wereld.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michael Jackson was iemand met een hoge status. Hij was dan wel in zijn hart alleen, maar ik denk dat veel mensen met hem hun leven hebben willen delen. Er zijn dan ook veel mensen die nu zelfmoord plegen omwille van zijn dood. Ik geloof zeker dat 'de King of Pop' nog vele jaren besproken zal worden.
zeker tot in 2100.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal nog wel even duren hoor. in 2100 zullen ze zijn liedjes nog steeds horen... als die dan op de radio voorbij komt hoor je: "opa, opa, hoe heet deze zanger ook alweer?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zal zeker nog over hem gesproken worden maar minder heftig als je nu zou verwachten. Er zijn dan alweer 90 jaar muziekgeschiedenis toegevoegd aan het nu al omvangrijke complete muziek-oeuvre. Er zullen nieuwe mega-sterren opstaan en muziekstromingen ontstaan.
Michael Jackson zal zeker als vernieuwer van de popmuziek bekend blijven en zijn superhits kunnen de tand des tijds makkelijk doorstaan. Er zal lovend over hem gesproken worden, veel lovender als de laatste 10 jaar is gebeurd.
Ik las in de krant: "muzikaal was hij al 10 jaar dood" en dat is natuurlijk ook zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
merken we dan wel hè ;)