Ja, meerdere...
Kort na het overlijden van de King of Pop werd ook een internationale versie opengesteld op condolences.eu .
De website maakte aanvankelijk geen gebruik van een moderator, wat leidde tot weinig vleiende teksten over Jackson.

Toegevoegd op 26-06-2009 09:20:34
Met het plaatsen van de vraag zie ik boven mij hetzelfde antwoord... Excuses...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja: www.condoleance.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, meerdere.

http://www.trouw.nl/nieuws/article2798927.ece/Condoleanceregisters_voor_Michael_Jackson.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internationaal condoleanceregister:

www.condolences.eu.