weet iemand waar ik t-shirts kan kopen waar nick jonas op staat??

Toegevoegd na 13 minuten:
maar is deze site wel betrouwbaar ik bedoel dat als ik iets bestel dat ik het wel binnen krijg??

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik vind dat een goed idee maar alleen weet ik niet waar ik dat zou kunnen doen weet jij dat misschien??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eens op de website van Zazzle.nl., daar hebben ze heel veel Nick Jonas artikelen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Dus ook t-shirts!

Toegevoegd na 56 minuten:
Als je naar de website gaat, staat helemaal onderaan: veilig winkelen garantie, en allerhande zaken over hoe te betalen enz. Lees dat maar eens door, ik heb de indruk dat het wel goed zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als je nou eens zelf een t shirt laat maken met jou favo plaatje (of eigen ontwerp). Uniek, heeft niemand anders dan jij.

Toegevoegd na 1 dag:
Er zijn genoeg winkels die het doen. Een print shop ofzo. Ik werk bijvoorbeeldin een drukkerij en wij doen dat ook.