Ja, dat zijn ze echt.
Wie zou er anders een rol spelen zonder zijn/haar eigen stem ten gehore te brengen (kleine Chinese meisjes die te "lelijk" zijn om op de opening van de Olympische spelen te zingen en moeten toezien hoe een schattig klein meisje dat niet kan zingen haar tekst playbacked niet meegerekend).

Toegevoegd na 20 minuten:
Hieronder de video met het optreden bij oprah, misschien dat je daarvan overtuigd raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegenwoordig bestaat er lipsync.
Dit betekend dat je heel precies kunt insoreken wanneer een acteur het zecht.
Alleen is dit ontigelijk veel werk dus lijkt dit me niet waarschijnlijk.
Twijfel je nog steeds?
Zoek de acteur op op youtube, zorg dat i wat zecht, en vergelijk.
Het is wetenschappelijk aan te tonen, alleen heb je daar een geluidslab voor nodig, of in ieder geval programma's die je niet bepaald op de hoek van de straat vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zee singen alles zelf ook. Alleen ze zingen het nummer eerst in en op de set playbacken ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de DVD Box, waarop de cast laat zien dat ze de liedjes inderdaad van te voren inzingen. Tijdens het acteren wordt er dus geplaybackt, maar de liedjes die er dan bij worden geplaatst worden dus wel echt gezongen door de acteurs en actrices.