Stuur het nummer naar de verschillende radiozenders en probeer op te vallen. Probeer op die manier een beetje airtime te scoren.

Verder natuurlijk veel live optreden.
13 jaar geleden
meedoen aan het Demo-Duel van Radio 538
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook met youtube zijn er al veel mensen ver gekomen!
Zet je song op youtube en verspreid de link. :)
Succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur je demo naar zoveel mogelijk platenmaatschappijen, radiostations etc.
Zorg wel dat je muziek beschermd is dmv van registratie bij Buma of de Belastingdienst.
(zie ook: www.buma.nl of www.auteursrecht.nl)

Daarnaast kan je het op internet plaatsen
(myspace.com of maak een clip en zet het op youtube)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 Op You Tube
2 Hart van Holland uitnodigen voor een item
3 Een regionale krant uitnodigen voor een interview
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) Lid worden van Buma/Stemra in Hoofddorp en je songs aanmelden.
2) Demo maken en je song('s) opsturen naar muziekuitgeverijen (Universal/BMG in Baarn, Sony/ATV in H'sum, EMI in H'sum of Talpa in Laren)
3) Demo op YouTube zetten
4) radiostation uitzoeken welke bij je songs past (rock,3FM,MOR,538 overig,regionale omroep) en bandje opsturen.
5) A&R mensen van platenmij uitnodigen bij optreden
6) alle adressen namen en tel nrs kan je vinden in jaarboek Broadcastmagazine.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst zet je hem op youtube
en dan op 123video
en zet hem ook op je facebook hyves etc........
stuur hem naar alle mensen die je kent en zeg of ze het willen doorsturen. Maak een website bijv via freewebs i gratis en je kan daar je video's plaatsen