Met welke (grootste) beroemdheid heb je wel eens persoonlijk contact gehad?

En met 'persoonlijk contact' bedoel ik: in het echt ontmoet en gesproken of via de mail, telefoon, post enz.

Beroepsmatig ben ik met veel bekenden in contact geweest, maar de meest beroemde waar ik ooit eens mee gesproken heb, was toch wel Frank Sinatra, weliswaar door de telefoon, maar dat zijn toch momenten die je niet gauw vergeten zal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
frank sinatra,dat vergeet je inderdaad niet snel.
lijkt me wel spannend als je zo iemand aan de lijn hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Viel op dat moment eigenlijk nog wel mee. Maar als je de hoorn op de haak legt, begint het pas tot je door te dringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig dat je de man die ze 'The Voice' noemden ook alleen maar hoorde en niet zag :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rubro: LOL

Antwoorden (38)

Jeroen Crabbé in Parijs in hotel le grillon een praatje gemaakt over zijn tentoonstelling en de expositie van Vlaeminck.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet persoonlijk ontmoet, wel op 50m afstand gestaan van Bill Clinton.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herman Brood, ontmoet op de boot van Texel naar Den Helder. Was een bizarre ontmoeting: hij was knetterstoned maar o zo charmant. Daarnaast ben ik wel eens een avondje wezen stappen met Hans Dulfer. Ik kwam hem tegen in Paradiso en daarna zijn we nog naar een jazz club geweest waar hij toen moest optreden. Weet er niet veel meer van, was erg dronken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik liep in Amsterdam eens (figuurlijk) tegen een nogal stoned aandoende Coolio (rapartiest) en zijn bodyguard (?) aan. God mag weten waarom ik het deed; maar ik heb toen om een handtekening gevraagd (*schroom schroom * wat een starfucker actie was dat, haha ). Volgens mij heb ik die handtekening jaren later in de prullenbak gegooid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had jaren geleden een fanclub van iemand en was toen met grote regelmaat bij tv-opnames van programma's als o.a. CountDown, met Adam Curry destijds als presentator.

Met backstagepasjes heb ik heel wat bekende Nederlanders en buitenlandse artiesten ontmoet. De gekste ontmoeting was met Nina Hagen en de leukste met Cesar Zuiderwijk, nog niet zo lang geleden bij de kassa van AH.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Carlos Santana
ongeveer een half uur voor zijn optreden in ahoy
kwam hij aan en ik riep "hey carlos" die gast kwam gewoon naar me toe we hebben een minuutje gepraat voordat zijn bodyguards hem weghaalden

Verder heb ik tijdens mijn eerste traineeship onsite werkzaamheden verricht bij een bedrijf dat Essel Sports heet (een klant van mijn toenmalige stagebedrijf) en voornamelijk alle financiele zaken doet voor internationale voetballers. ik heb daar dus wel veel bekende mensen ontmoet maar het bleef meestal bij groeten.
En met een enkeling gesproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt persoonlijk contact, maar alleen gegroet in het uitgaansleven zijn Joost Zwagerman, Henk Spaan, Simon Vinkenoog, Femke Halsema. Wel een tijdje gesproken met een andere schrijver die een beetje schrijft zoals zwagerman, maar weet z'n naam niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Giphart?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, die inderdaad
Iedere presentator/presentatrice bij de N.O.S. en Nova,
zowel van nieuws als van sport, etc. en ik kan je verzekeren dat het allemaal heel normale mensen in de omgang zijn, op één na.

Daarnaast nog wat anderen die ik regelmatig langs zag komen op het Mediapark en ook die earen ook altijd bijzonder vriendelijk.

Het zal te maken hebben net de "grote boze buitenwereld", dat ze vaak zo nors in de pers overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn restaurant heb ik een aantal "beroemde"gasten mogen ontvangen. O.a. Cliff Richard, Bonnie Tyler, Madonna, Sylvia Kristell, Tony Blair, Sjeik of Arabie, Minister Santer, André Hazes, en nog vele andere bekende persoonlijkheden die ik prive ontmoet heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herman brood is al een keer genoemd maar ik heb met hem aan de roulette tafel gezeten en ook toen was hij aardig de weg kwijt [zeg maar flink het spoor bijster].
voor de rest alle beroemdheden die bij madam touso wonen,geintje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luciano Pavarotti en Valentino Rossi

Toegevoegd op 09-06-2009 02:07:39
Luciano in een (zijn) restaurant. Zat aan de tafel naast hem en heb hem gesproken.
Valentino Rossi bij de TT van Assen. Had een vip kaart en een meet and greet. Leuke ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Wim Kok en Hans van Mierlo beroemdheden kunt noemen, ja, dan met hen! Het was bijna 20 jaar geleden in Den Haag. Vooral Wim Kok vond ik erg aardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een ver verleden Freddy Quinn
Meer recent Carla Peys en Gerrit Zalm toen ze nog minister waren
Recenter Femke Halsema (en niet omdat we dezelfde politieke voorkeur hebben)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb inmiddels een jaar of 15 terug een gesprek gevoerd met André Rieu. Heb hem in een gesprekje uitgelegd, waarom mijn moeder zo'n groot fan was en geen eens om zijn handtekening durfde te vragen...

En verder een x-aantal inmiddels (oud) voetballers, waaronder Marco van Basten en Johan Cruijff. En er moeten ergens nog foto's liggen, waar ik op sta met Mart Smeets en Frank Rijkaart...

En verder heb ik contact gehad met een aantal artiesten van Nederlandse bodem die ik niet allemaal bij naam zal noemen...

En ten slotte heb ik als stagaire uitvoerig staan praten met de toen der tijd nieuwe commissaris van de koningin Jan ter Louw...

Toegevoegd op 09-06-2009 08:10:03
O ja. Ik vergeet een aantal Limburgse beroemdheden die regelmatig in mijn stamkroeg komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders heeft een keer een biertje voor mijn man gehaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je er trots op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@skusme: waarom niet?
Isa Hoes en anderen + crew in een skihut in Frankrijk waar ze opnames maakten voor een tv-serie, zo'n 8 jaar geleden. Geen aangenaam contact. Terwijl ik mijn bril van de grond opraapte stootte ik met mijn stoel tegen die van haar, wat een snobistische opmerking tot gevolg had. Nee, geen sorry gezegd en ook geen handtekening gevraagd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed de goeij in de bouwmarkt waar ik vroeger een bijbaantje heb. Geholpen zijn nieuwe terrasje in te laden.

Willem-Alexander heb ik uitgelegd wat de effecten zijn van bosranden in stromingsvlaktes, toen ik onderzoek deed aan overstromingen in de uiterwaarden bij Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sharukh Khan (bollywood superstar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Postiljohn;

Ach, wat heet beroemd. Met Jack Spijkerman heb ik wel eens een babbeltje gemaakt over honden, kinderen en grote zeilschepen. Met Jules Deelder over dichtkunst en drank. Met Gijs van Lennep over klassieke Porsches. Met Leonie Sazias over kettingprinters en bedrijfsongevallen. En met prins Willem-Alexander ooit een korte beleefdheid uitgewisseld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eckhart Tolle, Tony Parsons, Byron Katie, Karl Renz, Isaac Shapiro en nog velen meer, die heb ik in levende lijve ontmoet en meerdere keren persoonlijk mee gesproken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in de klas gezeten bij Marilene v.d. Broek. Nu beter bekend als prinses Marilene.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bill Clinton, hij kwam een praatje houden bij mijn oude bedrijf. Van te voren een praatje gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Danny Blind:
Ik weet helemaal niks van voetbal en kende Danny alleen als zijnde de broer van Hans (zijn inmiddels overleden broer) op wiens verzoek ik mijn auto (RR) beschikbaar had gesteld om een bruidspaar in te vervoeren. Ik heb toen ongeveer 'n half uur met Danny staan praten over auto's.
Pas later hoorde ik dat men binnen zijn familie verwonderd was over het feit dat hij met mij alléén over auto's had gesproken en ik hem helemaal niets had gevraagd of opgemerkt over zijn voetbalcarriere (destijds als speler bij Ajax) Wist ik veel..........

Minister Joseph Luns:
Op 'buitenlandse zaken' waar hij destijds minister was liep ik wacht als Marechaussee op een zondagavond. Toen hij aan het overweken was vroeg hij me of ik voor koffie kon zorgen en daarna hebben we die samen gedronken en een leuk babbeltje gemaakt.

Prins Bernhard:
Heb ooit zijn koffer gedragen toen hij daar met een heli landde op Huis ten Bosch en ik daar aan het werk was.
Hebben toen enkele woorden met elkaar gewisseld en heeft lang erg veel indruk op me gemaakt. (was toen jonger dan 20 jaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL wat betreft Danny Blind. Ik zou dat ook zomaar kunnen zo... +1
Ik werkte bij een McD aan de A1, daar kwamen ze geregeld langs.
o.a.:
- Innercircle (van het liedje Sweat)
- Acda & De Munnik
- Johnny Logan (Wie? Ja die reactie had ik ook, maar een collega viel bijna flauw. Hij is die Ier die 2x het Eurovisie songfestival gewonnen heeft)
- een grote groep DJ's van toen nog Veronica (o.a. Edwin Evers)
- Anthony Kamerling
- Een paar Duitse acteurs waarvan ik de naam onderhand vergeten ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, ik ken Johnny Logan wel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik toen dus niet. Het werd nog leuker, we hadden daar een gastenboek en ik spoorde haar aan om naar hem toe te gaan om hem een stukje te laten schrijven... durfde ze niet, dus toen ben ik maar gegaan... Moest haar eerst even vragen wie van de 2 die man dan was... De blik die ze me toen toewierp....
Was inderdaad ook niet zo moelijk te zien, er was er maar 1 die 5 centimeter plamuur op zijn hoofd had.
Ikzelf heb Kim Lian Van Der Mije ontmoet.
Want mijn vader is/was goede vrienden met de ouders van Kim.
Mijn vader had zelfs een keertje op haar gepast toen ze nog een baby was!

En ik heb ook Esmee Denters van Youtube op straat gezien!
En ik heb natuurlijk om een handtekening gevraagt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn buurman is Phillip Cocu, daar heb ik wel eens een praatje mee gemaakt. Verder heb ik ook eens gekletst met Matthijs van Nieuwkerk.

Toegevoegd op 09-06-2009 18:26:05
Oja, en natuurlijk Klaas-Jan Huntelaar. Daar zat ik bij op school, en in de klas bij z'n broertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hazes een paar keer ! herman brood ben ik mee doorgezakt een avond ! en elvis die woond om de hoek bij me ! karin bloemen aardig mens !! tajana zomaar naast me bij de benzine pomp die is klein zow ! bram biesterveld ben ik mee bevriend ! nu wil ik een keer yollanthe tegen komen wand wat ze ook schrijven nu ! het is geen onaardige meid wel een hele mooie meid !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaston Taument, Bart Latuheru (ken ik persoonlijk), Ed de Goei, Gerard Cox, Sjoerd Pleijsier, Ron Brandsteder, Hilbrand Nawijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
André Hazes heeft me ooit de weg gevraagd, hij had een optreden in Enschede.
Hij was toen nog niet zo bekend (en ook nog levend).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had een tafeltje te koop staan op Marktplaats. Er belde een vrouw op die interesse had, zij zou het tafeltje komen ophalen op een zondagmiddag. De bel ging, staat in een keer Barry Hay voor mijn deur (ik woon in een klein dorp in Brabant, dus dat verwacht je niet). Ik herkende hem direct met zijn tatoos en zonnebril. Voor de zekerheid heb ik het toch nog even bij hem gecheckt! Toen samen met hem het tafeltje in zijn auto getild!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't Zal je meemaken.
+1, leuk verhaal.
cees geel zwijmel de zwijmel... per toeval vele ontmoet, maar dit blijft wel de klapper, oh ging een nachtje logeren in huis ter duin, zaten we savonds aan de bar kwam ineens het ned elftal om ons heen zitten, oh ja en de bar in het okura, zaten de sugababes naast me, ook leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een tijd in een hotel gewerkt en daar verbleven altijd alle artiesten voor de goud van oud party. De jongens van London Beat waren superaardig en kwamen altijd naar me toe, Terrence Trent Darby is heel klein en erg vriendelijk,Spandau Ballet ook heel beleefd, maar de mooiste herrinnering heb ik aan Aretha Franklin die, nadat ik haar om half 1 s`nachts nog een (zelf gesmeerd) boterhammetje op haar kamer kwam brengen het nummer Somebody else`s guy voor me heeft gezongen!!!! Wat een strot zeg!! Prachtig! Vond het zo lief, ze had net een optreden achter de rug en nam toch de moeite om mij die lol te doen. Ik zong destijds in een band en we deden dat nummer ook en ik vroeg haar wat tips over dat o zo moeilijke intro....... Ze zette daarna meteen spontaan dat nummer in en heeft hem helemaal voor me gezongen. En daarna kreeg ik nog wat tips. Zo`n vriendelijke vrouw!! Was een bijzonder moment voor me!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wouter Hamel, na een voorstelling, heel verlegen met 'm op de foto geweest, en het gehad over het North Sea Jazz festival..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het optreden van zijn eigen band, The Cross, in Birmingham, Engeland, heb ik Roger Taylor van Queen ontmoet! Tijdens het concert had ik mijn filmrolletje volgeschoten, dus een foto maken kon niet meer.
Queen was en is mijn meest favoriete band ooit! We hebben met hem gepraat. Het jammere was, dat hij zijn zonnebril ophad. Dus zijn ogen heb ik niet goed gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb in de achtertuin van Paleis Soestdijk met Koninging Beatrix gesproken, ze stond daar voor de jaarlijkse paardenraces. Ben meer betrokken met het koninklijk huis, heb via de scouting bij het sterven van Juliana en Bernard bloemen op het bordes mogen leggen en in de erehaag gestaan. Mooie ervaringen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb Jos Brink goed gekend, en ook zijn man Frank Sanders. Daar heb ik goede herinneringen aan. Ik mis Jos; kan het nog steeds moeilijk verkroppen dat hij niet meer in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeeeel lang geleden (op de gok 20 jaar) was Tom Egbers de vriend van (toen) mijn schoonzusje. Die zag ik een aantal keer per jaar op gewone familie-bijeenkomsten en op de begrafenis van mijn (ex-)schoonvader.
Ook nog na de breuk samen met mijn (ex-)vriend haar geholpen om haar spullen uit zijn apartement te halen.

Toegevoegd op 15-06-2009 14:52:53
Oh ja, en een paar maanden geleden stond ik in de lift in een hotel met een aantal voetballers van AZ. Geen idee wie, want ik geef niets om voetbal en mijn vriend is voor Feyenoord, maar wel even een praatje gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn niet echt heel beroemd, maar misschien kent iemand hier ze wel: de mannen van PERCOSSA. (slagwerkgroep).
Ik heb samen met een stuk of 40 leerlingen van mijn school samen met ze opgetreden, en nu zijn we, nouja, 'bevriend'.

www.percossa.nl