Wie is die vrouw bij de C1000 reklame over die voetbal plaatjes?

Die met de helikopter is gekomen naar het supermarkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wat geweldig dat je dit niet weet :-). Heerlijk! Zeker het afgelopen jaar kon je de tv niet aanzetten of de krant of een tijdschrift openslaan of Yolanthe (al dan niet met Wesley) was het hoofdonderwerp. Je kunt van haar vinden wat je wil maar ze heeft het goed voor elkaar, dat is zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is natuurlijk Yolanthe Sneijder-Cabau van Kasbergen! Ze zegt nl over Wesley Sneijder: die heb ik al ;)

Toegevoegd na 14 minuten:
Overigens heeft ze inmiddels het stukje 'van Kasbergen' laten varen. Na hun huwelijk zullen zowel Yolanthe als Wesley de achternaam Sneijder-Cabau gaan dragen, verklaarden zij in het AD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yolanthe cabau van kasbergen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yolanthe Sneijder-Cabau drijft de spot met haar luxeleventje in een commercial voor een supermarkt. De voetbalvrouw is binnenkort naast Tineke Schouten te zien in het spotje dat draait om voetbalplaatjes. Eerder wist de supermarktketen musicalster Chantal Janzen te strikken voor een reclame...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is mevrouw Schneider, die nog door veel mensen Cabau van Kasbergen wordt genoemd, terwijl Cabau (haar vaders naam) voldoende is! Een normaal mens gebruikt toch niet én de naam van zijn/haar vder én de naam van zijn /haar moeder?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, de vraag is 'wie is die vrouw bij de C1000 reklame over die voetbal plaatjes?' De vraag is niet: wat vindt moolkeesje van het naamgebruik van die vrouw bij de C1000 reklame over die voetbal plaatjes? Toch? Beetje flauw om anderen, die wel hun best doen om een waardevol antwoord te geven, dan te gaan zitten minnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die laatste zin is geheel en al voor jouw eigen rekening. Bij al mijn minnen (ongeveer 5 in de maand) leg ik altijd verantwoording af!
Daarbij heb je wellicht over het het hoofd gezien,dat ik de vraag correct beantwoord heb.
Oordeelt niet....enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schneider? Nope, niet correct. Het correcte antwoord is Sneijder-Cabau. En oordeelt niet? Ik spreek geen oordeel uit over de naamkeuze van deze mevrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsof je niet ook je mening mag geven in je antwoord? Ook al is dat dan misschien een mening die er niets mee te maken heeft, maar wat extra tekst bij dit soort opzoekvragen is wel leuk om te lezen. Anders zijn de antwoordgevers niets meer dan googletypgeiten.
Yolanthe Sneijder-Cabau van Kasbergen ze is pas getrouwd wesley Sneijder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens naar Jan smit... wedden dat zij er ook tussen staat ;)