Stel je bent een ''beroemdheid''. Welke eisen stel jij aan je kleedkamer?

Beroemdheden hebben vaak een hele wastlijst van eisen waaraan hun kleedkamer moet voldoen en welke spullen er aanwezig moeten zijn. Welke eisen stel jij aan je kleedkamer?

Dit zou mijn lijstje zijn;
- Bank
- Spiegel
- Een kraan met warm en koud water
- Een toilet
- Een douche
- Een ijskast met 2 flessen water
- Belegde broodjes

Hier een link van een site waarop per artiest voorbeelden staan van hun eisen. http://www.thesmokinggun.com/backstagetour/index.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou eigenlijk gewoon jouw lijstje overnemen... hoewel, ik wil er ook wel uitsluitend blauwe m&m's bij - geintje

Antwoorden (14)

Dat er geen fans binnen kunnen stormen.

Toegevoegd op 01-06-2009 22:05:41
Oh ja en natuurlijk een internetverbinding en een monitor/PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht ik ook meteen aan ;)
Airco en bier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bank
Spiegel
Kraan
Toilet
Douche
Red Bull
Bier
Skittles
Denk alleen niet dat ik dat allemaal in mn rider kan zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwembad
Sauna
Midgetgolf
Foto play
Minibar
Skipiste
Kapsalon
Dame in taart
Licht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessante mensen waar ik een leuk gesprek mee kan hebben, krijg ik energie van. Een dokter met een vitamine B injectie in de aanslag. Een hele goede masseur. Dubbelkops douche.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spiegel, toilet, hond, water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paar flessen water (mag uit de kraan, maar wel graag erg koud geserveerd), beetje fruit, een lekkere stoel en.... tja, dat is het eigenlijk wel.
(Oh en als ze me echt blij willen maken: Drop!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou graag zien dat er een flinke chaos aanwezig is met hier en daar een lijntje coke; zoiets als paaseieren zoeken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Ben 10 jaar lang met een band op pad geweest en heb in alle mogelijk denkbare kleedkamers gezeten, van hotelsuite tot complete vergaderzaal tot toilet van 1 bij 1..!! Mij maakt het niets uit zolang ik mijn watertje heb en wat licht om mezelf in een spiegeltje te zien zodat de glitters niet op plaatsen kwam waar je het niet wilde. Het gaat er uiteindelijk om hoe je op het podium staat en dat je daar presteert want wanneer je er vanaf stapt ben je echt niks meer dan wie dan ook. Al die eisen van die celebs de laatste tijd. Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze eens een concert helemaal live kunnen doen en van de coke en drank kunnen afblijven!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil gewoon ruimte, hygiene en lekker eten. Ik zou het niet zo overdrijven. (Hoewel iets in mij zegt dat zodra ik beroemd ben ik het er wel even lekker van zou nemen ^^)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fitball (zo'n grote bal voor oefeningen, soort skippybal maar dan zonder handvat) om op te zitten. Relaxed, hoor!
Verder.. wat te eten/drinken en een muziekje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt al een prachtig lijstje. Ik zou graag alleen na het optreden nog wat bitterballen of kroketten willen en de temperatuur van de kleedkamer graag op 21 graden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou genoegen nemen met hetzelfde wat ik thuis heb, mocht het wat minder zijn, dan pas ik me gewoon aan.
Gewoon de normale faciliteiten en een koelkast met flesjes water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke band was dat ookalweer? Een schaaltje M&M's ZONDER de rode kleur, om te checken of alles wel goed geregeld was :P

Toegevoegd op 05-06-2009 09:32:27
Zelf heb ik genoeg aan een pizza, bier en wat water ;)