Waar heeft deze acteur nog meer gespeeld ?

Modern familie. Nu op rtl5. Hoe heet die getinte acteur. Die de vader van het dikke jongetje speeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Modern Family
Genre Sitcom
Mockumentary
Speelduur ca. 22 minuten (zonder reclame)
Bedenker(s) Christopher Lloyd
Steven Levitan
Hoofdrollen Ed O'Neill
Sofía Vergara
Julie Bowen
Ty Burrell
Jesse Tyler Ferguson
Eric Stonestreet
Nolan Gould
Sarah Hyland
Rico Rodriguez II
Ariel Winter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was aan het zoeken voor je, maar ik zag geen enkel getinte man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zit er normaal ook niet in, was een gastrol.

Het beste antwoord

Benjamin Bratt heeft verder meegespeeld in Miss Congeniality (met Sandra Bullock).
Daarnaast speelde hij enkele seizoenen in de tv-serie Law & Order.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken de serie en de namen van de personages niet maar in de link staat de full cast van het programma, en daar kan je op de acteur klikken om te zien wat hij nog meer gedaan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de man links op de foto in het rood bedoeld, dat is Ed O'Neill. http://www.imdb.com/name/nm0642145/
Hij is vooral bekend van zijn rol als Al Bundy in de serie Married with Children.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Benjamin Bratt speelt z.g. de vader van dat jongetje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ed o neill speelt de stiefvader